Новини гімназії

Звіт перед громадськістю 2019-2020 - електронна версія

І. Загальні відомості про заклад освіти:

КЗ «Кошарищенська гімназія» Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області створена у 1929 році, знаходиться у комунальній власності Глибочицької сільської ради.

Юридична адреса закладу: 12526 Житомирська область, Коростишівський район, с. Великі Кошарища, вул. Шкільна, 3.

Мова виховання та навчання – українська.

Кількість класів - 9, місць за проєктом – 108.

Кількість учнів у закладі освіти – 64.

Заклад працює в І зміну, навчальний тиждень – п’ятиденний.

 

 

ІІ. Матеріально-технічна база закладу освіти:

Гімназія розміщена в одному навчальному приміщенні, загальною площею 2010 кв. м. Кількість класних кімнат, включаючи лабораторії і кабінети - 10. Їх площа - 412 кв. м. В закладі діє комбінована (столярна та слюсарна) навчальна майстерня. Кількість робочих місць в ній - 12. В гімназії є їдальня з гарячим харчуванням для учнів на 36 посадочних  місць.

У закладі є власна газова котельня.

Матеріально - технічне забезпечення задовільне.

Щодо поліпшення матеріально – технічної бази закладу протягом навчального року:

-         у вересні 2019 року були придбані  станки для майстерні гімназії за сприяння депутата обласної ради Павлюка Р. В. на суму 19680 грн.;

-         у жовтні 2019 року у закладі було встановлено автоматичну охоронну сигналізацію на загальну суму 45748 грн.;

-         у березні 2020 року придбано  канцтовари (класні журнали, папір офісний, файли) на суму 2336 грн., посуд для їдальні закладу освіти на  суму 5662 грн., деззасоби на суму 365 грн., контейнери з чорнилом для заправки картриджів на суму 2668 грн.;

-         у травні 2020 року придбано 10 л бензину на суму 165 грн. для обкошування території; організовано повірку вогнегасників на суму 1540 грн., придбано 5 ноутбуків на суму 45000 грн.

Виписані рахунки на придбання господарських товарів та будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт у гімназії.

 У закладіпостійнопроводяться заходи з дотримання правил охоронипраці та безпекижиттєдіяльності. Щорічно в кінцінавчального рокувидається наказ (від 12.06.2019 № 04-а/г) по гімназії «Про підготовку до нового навчального року»,  якимстворюєтьсяробочакомісія з підготовки  закладу до  нового навчального року. Затверджується план заходівщодопідготовки та обладнанняприміщеньгімназії до нового навчального року. В серпнівидається наказ (від 20.08.20195-г) «Про створенняпостійнодіючоїтехнічноїкомісії з обстеженняприміщень і споруд», завданняякоїперіодично, по потребі, здійснюватиогляд та приймативідповіднірішення. Напередоднінавчального року та в кінціберезняобстежуєтьсяспортивнийзал, майстерня, спортивні та ігрові майданчики, про що видаються відповідні накази (від 21.10.2019 № 9-г та від 12.03.2020 № 2-г), складаютьсяакти-дозволи. Питання охорони праці виносилося і на розгляд педагогічної ради (протокол від 05.02.2020 № 4) «Про виконання рішень педради від 30.01.2019 № 1«Безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу – один із принципів та засад державної політики у сфері освіти». Здаються на повіркузасоби вимірювальної техніки та вогнегасники. Оператори газової котельні пройшли навчання при обласному КП «Обласний учбово-курсовий комбінат житлово-комунального господарства» Житомирської обласної ради про допуск до роботи в опалювальний період 2019/2020 р. р., про що видані відповідні посвідчення. Зябкін С. П., оператор газової котельні,призначений відповідальним за дотримання протипожежного режиму у закладі, про що видано відповідний наказ(від 30.08.20197-г). Відповідальним за газове господарство закладу призначено Дорошенко Т. С. (наказ від 02.09.2019      № 8-г). Новопризначені та інші працівники, відповідно до вимог законодавства, проходять навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Перед новим навчальним роком видається наказ по гімназії (від 28.08.2019 № 6-г) «Про організацію роботи з охорони праці у закладі та її структурних підрозділах», в якому створюється служба з охорони праці, призначаються відповідальні за забезпечення безпеки життєдіяльності. З метою недопущення цькування, знущання, насильства над дітьми, збереження їх морального та фізичного здоров’я у вересні 2019 року в гімназії пройшов Всеукраїнський Тиждень протидії булінгу, у жовтні пройшов Тиждень безпеки життєдіяльності, у  листопаді – Тиждень безпеки дорожнього руху, у грудні – Тиждень запобігання і протидії домашньому насильству, у квітні 2020 року – Тиждень охорони праці та Тиждень безпеки дорожнього руху (дистанційно). На виконання листа управління освіти і науки від 30.03.2020 № 633-2/3-20, наказу відділу освіти Глибочицької сільської ради від 30.03.2020 № 35 «Про захист дітей з багатодітних, малозабезпечених  та кризових сімей в особливий період» та з метою недопущення ситуації попадання дітей у складні життєві умови в особливий період, у зв’язку з протиепідемічними заходами та призупиненням освітнього процесу, був виданий наказ по гімназії від 30.03.2020 № 23«Про захист дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей та сімей, які опинилися в СЖО, в особливий період». Відповідно до наказу класні керівники та вчителі початкових класів постійно вивчають ситуацію в таких сім’ях та щоп’ятниці інформують адміністрацію закладу про стан справ. Так, за результатами такої роботи, було надано допомогу у вигляді продуктів харчування, зібраних працівниками закладу,  одній із таких сімей. Також було повідомлено відділ освіти та службу у справах дітей щодо стану справ у цій родині. 

ІІІ. Кадрове забезпечення  закладу освіти:

В Кошарищенській гімназії 23(разом з адміністрацією та бібліотекарем)  педагоги, які працюють відповідно до спеціальності та кваліфікації за дипломом. У цьому навчальному році двічі змінювався практичний психолог.

Якісний склад педагогічних працівників

 -  за їх освітньо-кваліфікаційним рівнем:

«спеціаліст вищої категорії» - 6

«спеціаліст першої категорії» - 5

«спеціаліст другої категорії» - 6

«спеціаліст» - 3

12 тарифний розряд – 1

11 тарифний розряд – 1

10 тарифний розряд - 1

звання «старший учитель» - 4

звання «вчитель-методист» - 1

-         за стажем роботи:

до 3 років - 2

від 3 до 10 - 5

від 10 до 20 - 3

від 20 до 30 - 6

від 30 – 7

Вакантних посад немає.

 

Керівник освітнього закладу – Дорошенко Тетяна Сергіївна має вищу освіту, стаж роботи – 28 років, на посаді – 13 років.

Заступник директора з НВР – Сухан Наталія Вікторівна має вищу освіту, стаж роботи – 19 років, на посаді – 1 рік.

 

Обслуговуючий персонал:

прибиральниці службових приміщень – 3 ставки

кухар – 0,5 ставки

підсобний працівник – 0,5 ставки

постійний оператор газової котельні – 1 ставка

робітник з комплексного обслуговування і ремонту будівель – 1 ставка.

 

ІV. Медичне обслуговування учнів у закладі освіти:

Питання організації та проходження медичного огляду учнів розглядалося на засіданні серпневої педагогічної ради (протокол від 30.08.2019 № 1). Учні 2-9 класів пройшли медогляд у місцевому ФАПі  у вересні 2019 року. За результатами огляду були визначені групи з фізкультури та призначені консультації відповідних спеціалістів. У жовтні на засіданні педради (протокол від 22.10.2019 № 2) розглядалося питання «Про результати проходження медогляду учнями гімназії». У кожному класному журналі розміщені Листки здоровя, в яких дається відповідна інформація щодо кожного учня відповідно до висновків спеціалістів. Існує тісна співпраця з місцевим ФАПом (Макарчук Л. В.). Вчасно надається допомога, проводяться консультації та щеплення. У закладі постійно ведеться оздоровчо-профілактична робота по пропаганді здорового способу життя. Це  проведення тижнів, місячників, практичні відпрацювання надання ПМД тощо.

 

V. Організація харчування учнів у закладі освіти:

Продукти харчування до закладу постачають: ФОП Тарасюк К. О.: м’ясо, борошно, манна крупа, макарони, крупи, цукор, какао, яйця, сік, овочі, фрукти, соління, вафлі; ФОП Новиченко Р. М.: печиво, сосиски, сардельки, риба; ТОВ «АКРІС ЛОГІСТИК»: молочна продукція; ФОП Безинський В. О.: хліб. Договори заключені із Глибочицькою сільською радою. На всю продукцію видаються сертифікати відповідності та накладні. Оплата за харчування учнів  здійснюється Глибочицькою сільською радою.

27 школярів початкових класів, дитина, яка навчається інклюзивно, діти учасників АТО (2), малозабезпечені (2) та дитина-сирота харчуються безкоштовно. Школярі 5-9 класів – за батьківську плату. Вартість харчування становить 17 гривень.

Наявне технологічне та холодильне обладнання знаходиться в робочому стані. По потребі проводимо ремонти власними силами, запрошуючи відповідних спеціалістів.

В жовтні 2019 року було складено Паспорт харчоблоку, затверджений начальником Держпродспоживслужби.

Кухар Яковенко Тетяна Миколаївна працює відповідно отриманій освіті.

Учні під час освітнього процесу харчуються одноразово.

Наявні приписи Держпродспоживслужби, які виконуються.

 

VI. Навчально-виховна робота у закладі освіти:

Освітній процес у 2019/2020 н. р.  підпорядкований виконанням вимог Конституції України, законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти,  Концепції Нової української школи, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді.

На виконання вищезазначених документів було визначено структуру методичної роботи, де всі її складові тісно були пов’язані, взаємодіяли між собою, діяли, як одне ціле з єдиною метою – досягнення кращих показників навчання і виховання. Вся методична робота реалізувалася, в основному, через традиційні колективні та індивідуальні форми її організації.

Здійснюючи теоретичне дослідження теми в рамках впровадження нової науково-методичної проблеми закладу «Науково – методичний супровід компетентнісного підходу до освітнього процесу як одного з чинників модернізації змісту освіти», членами педагогічного колективу вивчалися питання, пов’язані з теорією і практикою щодо формування і розвитку ключових предметних компетентностей здобувачів освіти, визначення самих понять: компетентність, компетентнісний підхід, компетентна особистість, конкурентноспроможний заклад, ключові компетентності випускника, методи і технології компетентнісного підходу на уроці.

Найвищою відправною точкою в роботі всіх структурних підрозділів методичної роботи в закладі була і залишається педагогічна рада, яка спрямовувала, координувала та контролювала діяльність всіх ланок методичної служби педколективу над єдиною науково-методичною проблемою. В 2019/2020 навчальномуроці на засіданняхпедагогічної ради розглядалисятакіпитання:

–    «НУШ – простір освітніх можливостей» (протокол від 22.10.2019    № 2);

–    вернісаж думок «Інноваційна діяльність гімназії всистемі формування компетентної особистості» (протокол від 05.02.2020 № 4);

–    «Національні цінності у формуванні духовності особистості» (протокол від 05.05.2019 № 7).

В рамках роботи гімназії над проблемною темою також були проведені:

 - педагогічне читання «Методична тема гімназії у фахових виданнях. Досвід»;

-                   тренінги «Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності», «Комунікативна структура педагога»;

-                 практичне заняття «Школа життєвої компетентності»;

-              семінари: «Формування компетентності саморозвитку шляхом самоосвітньої діяльності здобувачів освіти», «Особливості конфліктів, що виникають у закладі»;

-                  педагогічні виставки тощо.

 

Обговорення визначених питань дало змогу почути думки вчителів щодо вирішення спільних питань, намітити шляхи подолання прогалин, визначити можливості для реалізації поставлених завдань.

Створена в гімназії  система навчально-методичноїроботи з педагогічними кадрами позитивно позначається на професійномустановленні й розвиткупедагогів. Підвищенняїхпрофесійногорівня – невід’ємнаскладовапіслядипломноїосвіти. В цьому і є головне призначенняметодичноїроботинашого освітнього закладу.

Одним із важливих напрямків удосконалення педагогічної майстерності є атестація вчителів, яка здійснюється у відповідності з чинним законодавством, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, змінами і доповненнями до нього. Головним завданням атестаційного періоду є комплексна оцінка рівня кваліфікації педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності вчителів різних фахів.

Курсова перепідготовка вчителів закладу здійснювалась згідно перспективного плану закладу та постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800. У 2020 році підвищили свою фахову підготовку на базі КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради педагоги: Васянін В. В., Пільова І. А., Кропивницька І. М., Дорошенко Т. С., Прима Ю. М., Дрожжина Е. Ф.,   Сухан Н. В., Сабадаш І. М.,  Дембіцька І. П.

Зростає фаховий рівень вчителів. За результатами атестації  2019/2020  н. р.:

-         Пільова І. А., вчитель початкових класів,  визнана такою, що відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»;

-         Онищук Г. Г., бібліотекар,  визнана такою, що відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії»;

-         Кропивницька І. М., асистент вчителя, встановлено 12 тарифний розряд;

-         Васянін В. В., вчитель фізики та математики, встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;

-         Прима Ю. М., вчитель англійської мови, встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;

-         Дорошенко Т. С., керівник закладу –  відповідає займаній посаді.

Найважливішою формою індивідуальної методичної  роботи  є самоосвіта педагогів. Діяльність вчителів гімназії включала: опрацювання літератури, підготовку доповідей, вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду, аналіз та узагальнення власного досвіду, удосконалення практичної роботи з питань навчального характеру тощо. Складаючи індивідуальний план самоосвіти кожен педагог визначив мету, спрямовану на глибоке та усвідомлене оволодіння знаннями з певної тематики для впровадження їх у практичну діяльність.

Окрім того, педагоги та бібліотекар закладу постійно підвищують свою кваліфікацію під час участі у семінарах, вебінарах, онлайн-платформах, конференціях тощо:

Дорошенко Т. С., керівник закладу освіти, у вересні 2019 року успішно закінчила онлайн-курсPrometheus на тему: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (80 годин)» та отримала Сертифікат. За підсумками «Педагогічного профтесту», який проводився на ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛІ РЕЙТИНГУ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ  у жовтні 2019 року, отримала Сертифікат. У лютому 2020 року підвищила  кваліфікацію на семінарі (обсяг 2 години) з теми «Внутрішня система забезпечення якості освіти. Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради» при КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради та отримала Сертифікат. У березні 2020 року підвищила  кваліфікацію під час вебінару (тривалість  2 години) з теми «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» та отримала Свідоцтво. У квітні 2020 - Дискусійна онлайн – панель «Профільне та допрофільне навчання у закладах освіти» при КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради. Участь в Інтернет-конференції «На Урок»: «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» (травень 2020).

Онищук Г. Г., бібліотекар, у січні 2020 року  підвищила  кваліфікацію на семінарі (обсяг 2 години) з теми «Особливості організації роботи          євроклубів в умовах реформування НУШ» при КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради та отримала Сертифікат. У лютому 2020 року підвищила  кваліфікацію на семінарі (обсяг 2 години) з теми «Формування читацької і мовленнєвої компетентності учнів на уроках» та семінарі (обсяг 2 години) з теми «Стратегія розвитку, система планування ЗЗСО» при КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради та отримала Сертифікати.

Педагоги закладу, які  підвищили кваліфікацію

Прізвище, ім’я

та по батькові вчителя

Назва семінару, вебінару тощо

Дата

Дрожжина Е.Ф.

Курси підвищення кваліфікації Дистанційне навчання КЗ "Житомирський ОІППО" ЖОР

Дискусійна онлайн - панель

«Особливості

організації виховання в умовах карантину»

14.04 – 04.05.2020

 

 

07.05.2020

Сухан Н.В

Онлайн–курс EDERA

«Академічна доброчесність»

Онлайн–курс EDERA

«Недискримінаційний підхід у навчанні»

Курси підвищення кваліфікації Дистанційне навчання КЗ "Житомирський ОІППО" ЖОР

Онлайн-курс Prometheus

«Впровадження інновацій в школах»

Дискусійна онлайн - панель

«Профільне навчання у закладах освіти»

Дискусійна онлайн - панель

«Особливості

організації виховання в умовах карантину»

23.03.2020

 

 

29.03.2020

 

07.04. – 30.04.2020

 

15.04.2020

 

29.04.2020

 

 

07.05.2020

Сабадаш І.М.

1.Онлайн-тести

«Принципиуспішної взаємодії  під час дистанційного навчання»
2.Вебінар

«Скринкасти,або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»
3.Вебінари з хімії та біології НЦ "МАНУ"
4.Семінар

"Методичне забезпечення вивчення засобів індивідуального захисту органів дихання та шкіри"
5.Семінар

"Особливості викладання в інклюзивному освітньому середовищі"
6.Методичний марафон з біології,хімії,основ здоров’я,екології,географії економіки та природознавства.

7. Курси підвищення кваліфікації Дистанційне навчання КЗ "Житомирський ОІППО" ЖОР

22.04.2020

 

 

29.04.2020

 

 

 

30.04.,05.05.,07.05.2020

 

 

07.05.2020

 

 

06.05.2020

 

 

28.04., 30.04.2020

 

12.05 – 05.06.2020

Пільова І.А.

«Онлайн–курс EDERA для вчителів початкової школи

Дискусійна онлайн -  панель

«Особливості

організації виховання в умовах карантину»

12.04.2020

 

07.05.2020

Васяніна Т.І.

1. На урок. Інтернет-коференція "Українська мова та література: ідеї та досвід викладання'' (за напрямом «Предметне навчання»)

2. Державний університет ,,Житомирська політехніка''.

Інтегрований дистанційний курс

,, Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину''

3. Дискусійна онлайн -  панель

«Особливості

організації виховання в умовах карантину»

03.04.2020

 

 

 

06.04 - 10.04.2020

 

 

 

 

07.05.2020

Кропивницька

І.М.

Вебінар

«Синдром гіперактивності і дефіцитууваги в учнів».

Методичний інтернет - марафон 

«Інклюзивна освіта».

Вебінар

 «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»

Семінар

«Особливості викладання в інклюзивному освітньому середовищі»

Дискусійна онлайн  - панель

«Особливості

організації виховання в умовах карантину»

03.04. 2020

 

 

29.04, 30.04.2020 

 

30.04.2020 

 

 

06.05.2020

 

 

07.05.2020 

Селюченко І.Л.

Освітній портал «На урок»

Використання онлайн -  тестів у виховній роботі

Освітній портал «На урок»

Друге дихання в дистанційному навчанні

Освітній портал «На урок»

 Мотивація до навчання під час карантину

Тренінгова компанія

«Академія гри»

Гейміфікація та прикладні ігри в освіту

Дискусійна онлайн -  панель

«Особливості

організації виховання в умовах карантину»

23.03.2020

 

 

07.04.2020

 

16.04.2020

 

22.04. та 30.04.2020

 

 

07.05.2020

Васянін В.В.

Вебінар

з математики 

29.04.2020

Макухівський

В.О.

Вебінар

з інформатики

Семінар

«Особливості викладання в інклюзивному освітньому середовищі»

30.04.2020

 

06.05.2020

Степурко В.В.

Семінар

«Практикум. Розвитоксистемицінностей в учнівсучасноїукраїнськоїшколи»

21.04.2020

Прима Ю.М.

Перегляд вебінарів НУШ.

Віртуальна школа  Ранок 1-2 кл.

Перегляд вебінарів НУШ.

Віртуальна школа  Ранок 3-4 кл

Перегляд вебінарів НУШ.

Віртуальна школа  Ранок 5-9кл

Перегляд вебінарів НУШ.

Онлайн–курсEDERA

«Академічна доброчесність»

Вебінар-презентація

«Методика «Філософія для дітей Метью Ліпмана: інструментз виховання м’яких навичок»

Проходження психологічних тестів онлайн

Психологічний тест

«Це любов? Оцінка відношень. Самоаналіз»

Вебінар з філософії для дітей

«Філософська література і письменницька майстерність»

Вебінар

«Інноваційна гармонізувальна освіта: без стресу, депресії, агресії»

Вебінар з філософії

«Як піклуватися про супер силу - мислення»

Вебінар з філософії для дітей

«Філософська література і письменницька майстерність»

Вебінар із школи англійської мови «Авторська методика: «Острів» Сергія Сердюкова»

Відео-уроки з англійської граматики

від О.Привіденцевої

Перегляд Всеукраїнської школи онлайн – для учнів 1-4 класів

Вебінар

«Бізнес англійський»

Участь в ексклюзивній серії

з 5 онлайн для вчителів англійської мови

Вебінар-марафон

О.Привіденцевої

«Розклади англійську по поличках. Лексика»

Вебінар з англ. мови

«Говорячи про вільний час»

Дискусійна онлайн панель

«Особливості

організації виховання в умовах карантину»

Тренінг – центр

«Корисні сучасні вирази зі словом TIME»

20.03.2020

26.03.2020

 

02.04.2020

 

06.04.2020

 

08.04.2020

 

09.04.2020

 

 

 

10.04.2020

 

 

14.04.2020

 

 

15.04.2020

 

 

16.04.2020

 

21.04.2020

 

 

22.04.2020

 

 

23.04.2020

 

28.04.2020

 

29.04.2020

 

30.04.2020

 

04.05.2020

 

 

06.05.2020

 

07.05.2020

 

 

08.05.2020

Пришиблюк

Л.А.

Вебінар

«Медіація: розвиваємо навички розв'язання конфліктів у шкільному колективі».

Вебінар

«Як підготуватидитину до шкільногожиття».

prometheus.org.ua

Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти

prometheus.org.ua

«Діалог та медіація: Шлях до порозуміння»

ГО «Ла Страда – Україна»

«Вирішуюконфлікти та будую мир навколо себе»

Вебінар

«Організаціяроботишколи в умовах карантину: нормативніорієнтири».

Вебінар

«Як психологічнопротистоятистресогеннійпандемії»

Вебінар

«Як організуватиосвітній процесс в школіпід час карантину: досвідроботи»

Вебінар

«Як протистоятистресогеннійпандемії»

«Всеосвіта» Вебінар

«Підліткова агресія. Причини виникнення та алгоритми подолання»

Онлайн - конференція

«МАК експерт . Ресурсы и сила»

Міні-курс

«Метафорические карты для начинающих и продвинутых».

«Всеосвіта»

«Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання»

«Всеосвіта»

«Онлайн – тести, як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними»

Проходжу терапевтический курс ЕленТарариной

«Арт-терапия милосердия и сострадания»

Розпочинаю участь експрес-курсі  Ольги Гаркавєц (інститут практичної психології)

"Арт-терапия с детьми".

Братиму участь в ІІ Міжнароднійнауково-практичній онлайн-офлайн конференції

«Актуальніпроблемисучасноїпсихології: шляхи становленняособистості»

04.03.2020

 

 

 

18.03.2020

 

 

03.04.2020

 

 

03.04.2020

 

 

07.04.2020

 

 

08.04.2020

 

 

09.04.2020

 

 

09.04.2020

 

 

09.04.2020

 

14.04.2020

 

 

14-16.04.2020

 

28.04.-29.04.2020

 

 

15.04.2020

 

 

 

 

07.05.2020

 

 

 

 

12.05.2020

 

 

 

12.05.-13.05.2020

 

 

 

14.05.2020

Миронова Н.В.

Семінар

«Методичне забезпечення вивчення засобів індивідуального захисту органів дихання та шкіри»

07.05.2020

Дембіцька І. П.

Вебінар на тему:

"Проєктнадіяльність в освітньомупроцесі. Зчогорозпочати?"

Вебінар на тему:

 "Ігровіпедагогічніприйоми: як пробудити в учнівінтерес до навчання?"

Курси підвищення кваліфікації Дистанційне навчання КЗ "Житомирський ОІППО" ЖОР

09.04.2020

 

 

30.04.2020

 

 

 

05.05.2020-29.05.2020

 

У закладі також здійснювалась відповідна робота з професійного становлення молодих спеціалістів гімназії: надавалися групові та індивідуальні консультації управлінською, методичною та психологічною службами, виконувалися інтерактивні вправи з метою зміцнення педагогічної спрямованості та компетентності молодих спеціалістів, організовувалися взаємовідвідування уроків та виховних заходів.

Провідною формою організації науково-методичної роботи в закладі продовжують бути динамічні групи: вчителів – предметників природничо-математичного циклу (керівник Миронова Н. В.), вчителів – предметників гуманітарного циклу (керівник  Прима Ю. М.), класних керівників (керівник         Селюченко І. Л.) та вчителів початкових класів (керівник Пільова І. А.). Згідно з планом роботи закладу та враховуючи дані діагностичних анкет професійної підготовки вчителів, були складені плани робіт динамічних груп, основними завданнями яких є предметне опрацювання планів, державних програм, методичних рекомендацій, використання практичного досвіду колег, експертиза результативності роботи вчителів, які атестуються, інформаційний взаємообмін через самоосвіту та курсову перепідготовку. Основними формами їх діяльності було обговорення актуальних питань реалізації програмових вимог, застосування інтерактивних методів та диференційованих завдань на різних етапах уроку, підготовка методичних розробок уроку з використанням нових освітніх технологій, взаємовідвідування, проведення відкритих уроків та заходів. Форми роботи методичних об’єднань носили як традиційний, так і нетрадиційний характер.

Разом з тим педагоги закладу брали активну участь у роботі методичних комісій відділу освіти Глибочицької сільської ради та районних методичних об’єднань.

Вчитель російської мови та зарубіжної літератури Дорошенко Т. С. брала участь у Всеукраїнському конкурсі  «Учитель року - 2020» (зональний етап) у номінації «Вчитель зарубіжної літератури». Вчитель англійської мови Прима Ю. М. – учасник педагогічної виставки «Сучасна освіта Житомирщини – 2020».

У жовтні 2019 у гімназії було проведено засідання динамічної групи вчителів іноземної мови Глибочицької сільської ради, під час якого вони відвідали урок англійської мови у 7 класі, де вчитель Прима Ю. М. показала, як на практиці застосовуються завдання для контролю навичок аудіювання, читання та письма з англійської мови. Наказом відділу освіти від 15.11.2019 № 146 «Про схвалення методичного посібника «Тексти та завдання для семестрового контролю навичок аудіювання, читання та письма (+ тематичний контроль) з англійської мови для 3-11 класів» було схвалено та рекомендовано для використання в закладах загальної середньої освіти Глибочицької сільської ради вищезазначений посібник, автором якого є Прима Ю. М. Юлія Миколаївна брала участь у створенні набору дидактичного матеріалу для вчителя «ГОВОРУША» (англійська), який використовується для розвитку мовних навичок в ігровій формі, виробником якого є ТОВ «ВемаКідс», Україна.

30 січня 2020 року на базі закладу відбувся семінар керівників закладів ЗСО та ЗДО на тему: «Система планування роботи закладу загальної середньої освіти як складова освітнього менеджменту». Учасникам семінару була представлена презентація для перегляду з вищезазначеної теми, проведено практичне заняття.

Аналіз методичної роботи у гімназії показав, що в освітньому закладі створені належні умови для розвитку можливостей і здібностей педагогів, для освоєння ними передового педагогічного досвіду, сучасних, педагогічних технологій.

Середній бал навчальних досягнень учнів 3-9 класів складає 8,9 бала проти 8,7 бала минулого навчального року. За підсумками 2019/2020 н. р. четверо учнів нагороджені Похвальним листом.

У 2020/2021 н. р. педагогічний колектив продовжить дослідження методичної проблеми «Науково – методичний супровід компетентнісного підходу до освітнього процесу як одного з чинників модернізації змісту освіти».

Відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України (лист від 25.07.2016 № 2.1/10-1828), Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки головною метою організації виховної роботи  у закладі є формування цілісної особистості, гармонійно та всебічно розвинутої, компетентної та з активною життєвою позицією. Тому кінцевим результатом реалізації виховного проекту мають бути життєві компетентності учнів, сформована можливість діяти у конкретній життєвій ситуації відповідно до власних цінностей, ставлень та переконань.

Формуванняпатріотизму в українськомусуспільствізалишаєтьсяпершочерговим як для держави, так і для системиосвіти в цілому. У зв’язку з цимнаціонально-патріотичневиховання є важливоюскладовоюосвітньогопроцесу.

Однією з основних тенденцій розвитку виховання в нашій гімназії є пошук форм «діяльнісного патріотизму» (творчі групи, осередки, екскурсії, свята, ігри-драматизації, спортивні змагання, естафети, огляди-конкурси, тематичні стенди, виставки дитячої творчості, книжкові виставки, творчі завдання, проєкти, звіти, індивідуальні роботи, театр-експромт, колективні творчі справи, колективне творче панно, флешмоби, фестивалі, туристичні походи тощо).

Шкільне середовище є маленькою частинкою нашої держави. Тому патріотизм, моральні та духовні цінності формуються не тільки під час заходів та свят, але й у повсякденному житті учнівського самоврядування. Наше маленьке учнівське середовище живе за принципом родини. Тому і духовні, моральні принципи передаються від старшого молодшому: «рівний рівному». Перший дзвінок; уроки Пам’яті до Дня партизанської слави, Голодомору, трагедії на ЧАЕС; участь у першому турі Всеукраїнської гри «Джура»; спілкування з ветераном Другої Світової та учасниками АТО; акції до Дня Соборності, Дня інвалідів, Дня людей похилого віку – ось неповний перелік заходів, які проводилися у рамках роботи учнівського самоврядування «Майбуття».

Велика увага приділяється формуванню поваги до державної мови. Так як більшість учнів російськомовні, питання української, як державної, є дуже важливим. Різноманітні мовні квести, тематичні акції, літературні читання сприяють формуванню свідомих громадян та усвідомленню необхідності вільного володіння державною мовою.

Дистанційна форма навчання не зупинила роботу самоврядування. Тематичні групи гімназії у Viberта Facebookдопомагають нашому спілкуванню. Пройшли виставки малюнків та фотозвітів до Дня Землі, екологічних знань, мандрівки у «Країну моїх прав», до Дня матері та Дня сімї, Дня вишиванки, Дня захисту дітей. Приємно, що у роботу включилися і батьки. Бо тільки спільними зусиллями  формуються громадянські та соціальні компетентності.

Гімназія повністю перейшла на нові освітні програми відповідно до Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти, які орієнтуються на визначення резервів підвищення ефективності освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній діяльності педагогів.

У закладі організоване інклюзивне навчання для учня 6 класу Писарчука Іллі. Учень поступово опановує освітні програми. Асистент вчителя Кропивницька І. М. пройшла відповідні курси підвищення кваліфікації та атестувалася на відповідність займаній посаді у цьому навчальному році.

Гімназія брала  участь як у районних, обласних конкурсах,  змаганнях, так  і в конкурсах та іграх Всеукраїнського та Міжнародного рівня.

Маємо  ІІІ місце в районній олімпіаді з  історії (Олішевський Дмитро), керівник Дудіна О. А.

Учениця 9 класу Повстюк Анна (керівник Васяніна Т. І.) – переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН в секції «Літературознавство» та учасник ІІ туру.

ПЕРЕМОЖЦІ

1.     Новорічно-різдвяний конкурс «Новорічна композиція»  - І місце – Луференко Кирил (керівник Степурко В. В.).

2.     Всеукраїнська акція «День зустрічі птахів» - І місце – Луференко Кирил (керівник Степурко В. В.).

3.     Участь в обласному етапі ІІІ Всеукраїнського конкурсу «Гуманне ставлення до тварин» - І місце  - Колодюк Дмитро (керівник   Дембіцька І. П.)

4.     ІІ обласний фестиваль «Патріот Фест» - Дипломи переможців (Кропивницька Віолета, Погорелов Назар, Прищепова Юлія, Бобильова-Горелікова Надія).

5.     Обласний конкурс «Паперовий світ» - ІІІ місце.

6.     ІХ обласна виставка «Зимова казка» - ІІІ місце  (Олішевський Дмитро).

7.     Обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея» - Подяка (Прищепова Юлія).

8.     Обласний етап Всеукраїнської акції «Годівничка» - Подяка      (Фролова Лілія).

9.     Обласний етап Всеукраїнських заочних конкурсів та акцій з біології та екології – Подяка (Нацевич Софія).

10.                        Обласний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста-2020» - ІІ місце в номінації «Краща фоторобота» - Олішевський Дмитро (керівник Дембіцька І. П.).

УЧАСНИКИ

1. ХІ обласний фестиваль-конкурс «Кришталеві нотки».

2. Всеукраїнський конкурс есе імені С. Кемського до Дня Гідності та Свободи.

3. V обласна виставка-конкурс «Осінні фантазії».

4. Всеукраїнський конкурс творчих робіт школярів «Літературний Всесвіт».

5. Всеукраїнський урок «Про гуманне ставлення до тварин».

6. V обласна виставка-конкурс «Декоративний розмай».

7. ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

8. Всеукраїнська гра з англійської мови «Puzzle»: Дипломи переможців на обласному рівні за ІІІ місце  -  2, сертифікати учасника – 9.

9. Всеукраїнська гра «Геліантус»: Диплом І ступеня – 1, Диплом ІІІ ступеня – 4, переможці в початковій школі – 4, грамоти – 3, дипломи переможця на шкільному рівні – 5, сертифікати учасника.

10. Конкурс з українознавства «Патріот».

11. Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека».

  12.Міжнародна гра зі світової літератури «Sunflower – 2019»: Диплом І ступеня регіонального рівня – 1,  Диплом ІІІ ступеня – 4, дипломи переможців в початковій школі – 2, сертифікати учасника – 6.

 

УЧАСНИКИ РАЙОННИХ ОЛІМПІАД

-         з англійської мови;

-         з географії;

-         з історії;

-         з математики;

-         з правознавства;

-         з російської мови;

-         з трудового навчання;

-         з української мови;

-         з хімії.

 

VII. Управлінська діяльність у закладі освіти:

Відповідно до річного плану роботи гімназії адміністрацією закладу протягом навчального року ведеться вивчення стану освітнього процесу через внутрішкільний контроль, організацію атестації педагогів, проведення педагогічних рад.

 

Рівень навченості учнівгімназії  у2019/2020 н. р.

(за середнім балом класу у порівнянні із результатами 2018/2019н.р.)

 

ВИПУЩЕНО ІЗ ЗАКЛАДУ УЧНІВ

 

 

ПОДАЛЬШЕ НАВЧАННЯ ВИПУСКНИКІВ

 

 

VIII. Робота з батьками та громадськістю у закладі освіти:

Форми та види роботи з батьками: індивідуальні консультації, зустрічі, батьківський лекторій, організація зустрічей з працівниками психологічної служби, соціальними працівниками. Батьки активні у проведенні свят, лінійок, заходів, проведенні ремонтних робіт. Співпраця і підтримка з боку батьків існує. Про що свідчить облаштування гімназії до відзначення 90-річного ювілею та підготовки до нового навчального року.

Заклад тісно співпрацює з відділом освіти, відділом культури, службою у справах дітей, сімейної та соціальної політики Глибочицької сільської ради, в. о. старости Яремчук В. М., депутатами  Глибочицької сільської ради Яремчуком М. С. та Храмцовою В. В., депутатом обласної ради       Павлюком Р. В. та Козелом В. В.   Не лишаються осторонь і підприємці, які знаходяться на території громади. Це ПП «Корзун О. В.» (ресторан «Фільварок»), котрі цього року спільно з депутатом обласної ради   Павлюком Р. В. забезпечили організацію новорічної екскурсії учнів початкової ланки до м. Житомира.

Телефон та email:

Зателефонуйте нам або напишіть:

  • Телефон: (04130) 77-4-30

Наша адреса:

Адреса:

Житомирська обл.,
Житомирський р-н,
с. Великі Кошарища,
вул. Шкільна, 3
Ви тут: Головна > Новини > Звіт перед громадськістю 2019-2020 - електронна версія