План самоаналізу уроку

1.    Яке місце уроку в системі уроків із розділу?
2.    Чи правильно було виділено місце опитування серед інших етапів уроку? Чи виправдані затрати часу на опитування?
3.    Чи  виправлялися всі неточності, допущені помилки, чи залучалися до цього учні?
4.    Чи підбиті підсумки опитування? Чи давалися конкретні рекомендації щодо усунення

виявлених прогалин у знаннях?
5.    Чи чітко було поставлено перед учнями основні завдання під час вивчення теми  даного уроку?
6.    Чи мотивувалася навчальна діяльність школярів?
7.    Який тип уроку застосовано, як він пов?язаний із попереднім?
8.    Якими прийомами викликаний інтерес до теми уроку?
9.    Чи забезпечено науковість, доступність, системність, зв?язок із життям, виробничим оточенням, дитячим життєвим досвідом під час викладу нового матеріалу?
10.    Які методи і форми навчання застосовано? Які з них були найбільш вдалими?
11.    Чи застосовувалися інноваційні технології, яка їх ефективність?
12.    Чи був самоконтроль і взаємоконтроль під час виконання завдань?
13.    Чи були додаткові завдання для сильних учнів?
14.    Чи користувалися учні алгоритмами (пам?ятками для розв?язування задач і вправ)?
15.    Чи засвоїли учні новий матеріал? Чи задоволені набутими знаннями?
16.    Чи оптимальний обсяг і складність домашнього завдання?
17.    Чи запропоновано учням ознайомитися з текстом домашніх завдань, чи зрозуміло, як його виконувати?
18.    Чи записали учні завдання в щоденник?
19.    Чи вмотивовано і виставлено оцінки за урок?
20.    Що з прогнозованого і запрограмованого не вдалося, які причини невдач та шляхи їх подолання?

Телефон та email:

Зателефонуйте нам або напишіть:

  • Телефон: (04130) 77-4-30

Наша адреса:

Адреса:

Житомирська обл.,
Житомирський р-н,
с. Великі Кошарища,
вул. Шкільна, 3
Ви тут: Головна > Вчителям > На замітку вчителю > План самоаналізу уроку